Saturday 6 August 2011

..bocah-bocah jaman iki...

bocah...bocah...rono rene rono rene....cilik-cilik wes nunggang moto...

hahaha..saja je speaking jap..

ketika aku menekan keyboard ni aku sedang menyaksikan budak2 @ kanak2 ke hulu ke hilir naek moto..maka timbul la idea nak taip entry ni...yelah time x sekola maen moto je la kejenye..rimas aku tengok..mana x nya, kecik2 dah bawak moto kaki pun terjingkit2 nak start moto..duduk depan sangat..tapi...fuhhhhh bawak moto mcm pelesit!!

nak salah kan sape kalo bdk2 kecik sikalang keje men moto je?? tumbuk dada tanya hati..hahaha..

balik sekola je terus rembat moto merempit..dengan x tukar baju sekola lg..haaiiissshhh..gian naik moto agaknya..ntah ke mana je la diorang ni merayap...banyak plak duit nk bli minyak moto..n x reti panas n penat ke adik2 sekelian??????

zaman skarang susah nak tengok budak2 g sekola naek beskal.. sume mak bapak anto n ambik..bestnye diorang..tp dh mcm ni pn ada gak yg still xmau g sekola..kalo x g sekola sbb MC xpe gak..ini x..dh la x g sekola pastu mrempit..adoiyaiii..ape nak jd agaknye ye???

aku dulu g sekola naek beskal je..ngn kawan2..ramai2 naek beskal g sekola..hujan lebat ribut petir still g sekola gak..jarang sekali nak ponteng saje2..bwk buku banyak2..g kelas tambahan ari sabtu...sume g naek beskal je..syokkkk sgt zaman tu..tp bdk2 sikalang ada wat cmtu??? hahahampeh je kalo ada pn..

yang wat kan aku geram n rimas sangat budak2 ni merayap rono rene rono rene ntah wes pirang kali..xdpt nk kira dh..sama je budak laki n pempuan..dh la petang smlam aku ada nmpak bdk pempuan mryp pastu jiran dpn umah ni trjatuh moto dpn umh, xde plak pempuan ni nk tolong..nonong je naek moto..hampeh punye bdk..

haissshhhhh...bocah-bocah...ape agaknye yang ada kt pikiran diorang kn??? huhuuhu..

mood : ANDAI DAPAT ZAMAN SEKOLA DULU DI PUTARKAN KEMBALI...AKU MAU BELAJAR SUNGGUH2..AKU MAU JADI BEST STUDENT,BEST SARJAN,BEST PENGAWAS,..& SUME2 YANG BEST LA...hehehehe..

No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini