Sunday 21 October 2012

INNALLAH HA MAANA

بسم الله الرحمن الرحيم

JANGAN MENITISKAN AIR MATA  KERANA VIDEO INI


SUBHANALLAH..
setiap hari hati kecil ini berdetik..
bila masa aku akan berubah..
setiap hari hanyut dengan arus dunia semata mata..
Ya ALLAH 
bukalah pintu hatiku Ya ALLAH
hambaMu ingin berubah..
Engkau bukalah pintu hatiku ini Ya Rabb..
sebelum aku menghembuskan nafasku yang terakhir..

ALLAHUAKBAR
semoga hidup dan matiku kekal dengan Islam dan sentiasa meningkatkan ilmu dan iman sedikit demi sedikit..
walaupun dugaan amat berat pada setiap masa..
Ya ALLAH..
Kuatkanlah imanku..jauhilah aku dari dugaan yang berat yang boleh menganggu iman dan takwaku..
dan jauhkanlah aku dari sebab kemusnahan iman dan takwaku..

aku berdosa padaMu 
Ya ALLAH
ampunilah aku..




No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini