Friday 2 August 2013

AKU PUNYA CEGHITA

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
uikkk!
lama dah rupenye x bukak belog ni..
seyesly buzzy derr..
bln puasa lagi..kemas rumah..cat rumah..masak..aisshh..
dah mcm surirumah sepenuh mase pulak rasenye..
btw..xtau nak hupdate hape..
ok la kite story psl result.nak tak??
ape?? xnak? xnak sudah! aku punye belog..suke aku la kan..haaaa!

teruskan pembacaan
alhamdulillah..syukran jazilan..
unofficialy tamat pengajian degree.
eh? jap..ekceli ade 1 sem lg..tp praktikal..
ala praktikal tu lulus gagal je..kan?
syukur sangat walaupn x dpt nak sarung selempang pink ble konvo nnt..xpe kite pinjam dila punye..haha
alhamdulillah..rezeki dr Allah..xpyh byr RM21K nnt..
fuhhhhhh! tp still kne byr utk diploma punye..
hmmmmm..so sad!
tp xpe..dah pinjam kne la byr..ye dok mu?
kejayaan ni untuk mak dan arwah abah! 
luv them sooo much!!!
time kasih atas sokongan dan doa dr mereka..wlupun abah dah xde..T_T
time kasih jugak kt geng2 CS2276A..time kasih ats kerjasama anda selama 3 thun kite bljr..
cet: tqsm..teman aku merayap sana sini..jd pendengar setia mslh aku..my partner during fyp,esaimen..mcm2 lg la..tq soooooooooooo muuchhhhh.wlupn ko degil! haha
mimi: time kasih byk2 mi...dr diploma smpai degree..kau tetap sama je..haha..if u know wht i mean.
farid: cikgu aku..tok guru aku..manager aku..tukang sembang lebih dlm lab..bdk hebat..time kasih byk2 weh ats ilmu dan tunjuk ajar ko..halalkn sgalanya ye..
dila: time kasih dila ats ilmu..sori msk mee bndung x sedap..haha..time kasih bg tumpang kete g kls..
pjot: time kasih beb ats prkenalan dr dip smapi degree..
shafa: time kasih shafa sbb tolak tgn sy bile time kelas..zzzzz..haha
hazel: time kasih hazel sbb bg tumpng viva putih..time kasih x nk dgr kate..paling kne mrh slalu..maap2!
lijah: time kasih be my partner 4 arabic..paling jujur.
zul: geng speaking jawe ni..time kasih ye zul baling tepung mlm bbq..paling terer bab maple..
fadzil: bajet nazim othman..time kasih jijah study same2 kt library..paling x jd kalo plan nk g mne2 kn..sobs2!
apih: time kasih apih!
haaaaa amik kau.sorg2 aku letak
time kasih semua!
maap ye slh silap..termarah ke..terguruis hati ngn kata2 aku ke..aku mmg garang.eh?


akhir kata...
SELAMAT BERPRAKTIKAL
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
SELAMAT MENEMPUH ALAM ABIS BELAJAR
luv uolllssss
ukhuwahfillah until jannah.

2 comments:

  1. kau dah abis..akak ni ha xabis2..ntah2 smpai ke tua la aku smbung blaja..haha ^_^

    neway..gud luck! life and love..

    tq masak mee bandung muar kat ak yg ngah mngidam.. tq atas ilmu2 yg dikongsi.. ^_^

    ReplyDelete
  2. hehe..aku nk keje dlu..kalo rjin aku smbung la..kalau...

    ReplyDelete

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini