Friday 13 December 2013

Sekitar Majlis Perpisahan Di PPKMS

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

ehemmm!
ketemu lagi...

the end of status student praktikal!
13/12/13
mcm cantek je tarikh ni..
yesssss..comel!
unofficial graduated!

tarikh ni..
tamat sudah latihan industri di 
Pertubuhan Peladang Kawasan Muar Selatan
14 weeks..nampak macam lama..hakikatnya..sekejap je..
pejam celik pejam celik..abis daaaa..

seriusly sedih nak tinggalkan PPK ni..
sbbnye..diorg kt PPK ni baik2..suka bergurau..suka menyakat..suka makan..eh?
yang paling best bile ade event..buat2 busy..hehe..
pasti merindui mereka..pasti!

tadi diorang buat majlis perpisahan untuk aku..
actually sedih mase berucap tapi gua cover la cket..no crying2!..hehe
tarik nafassssss.....fuhh! ok sambung berucap lagi..

sampai 3 MC bidan terjun tadi..
yang best..pengurus cawangan hidangkan mknn special utk aku..En.Jamat! tq sooo much en.jamat..sbbnye ank dia tu junior aku kat jengka..tu yg dia serve special kat aku..hehe.
then..dpt title student praktikal terbaik! tq bos tq dato'

dah jom tgk gambar after majlis td..maaf gambar mknn x snap! (mkn nasi ayam)

ini namanye fiera..kerani akaun..

dari kiri..kak siti (kerani HEK), fiera (kerani acc) n kak mas (kerani Pentadbiran)

bersama Pengurus Besar a.k.a bos..yang hensem! yang muda ! yang suka senyum! En.Mohd Zairey Yahya
abaikan meja aku yang bersepah tu ye..

terima kasih Dato' Hj Masri (Pengerusi AJP PPK)


ok sekian sahaja..
doakan aku dapat kerja yang best2, dapat sambung Master..dapat la segala yg diimpikan..

No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini