Saturday 7 July 2012

SAHABAT YANG DI SAYANGI



Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

malam yang stress..

Aku selalu ingin sahabatku itu tahu, yang aku sudah jadikan dia sebahagian dari kecintaanku,
tidak lain adalah kerana
ALLAH..
Aku ingin sahabatku itu selalu mengerti yang aku perlu doa darinya, agar tetap kakiku di jalan ini.
Aku ingin shabatku selalu faham, aku punya banyak kelemahan yg kadang kala melukai dan membuatkan dia tidak senang denganku..
Jadi wahai sahabat, maafkan tiap khilafku, mungkin tidak mampu untuk aku hilangkan parut luka hatimu, tapi aku sentiasa berharap untuk menjadi sahabatmu yg setia di sisi, dlm payah dan senangmu kerana persahabatan kita tertaut demi cintaNya..





# i'm not PERFECT..so anything i do, anything i know, i'm just share with you..

bila sy brcakap bukan sekadar omong kosong..at the same time sy mngingatkan diri sy sendiri juga..
I try to be profesional when make decision..
bila sy dh bermain dgn emosi..
MAAF
dun ask me anything..

No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini