Tuesday 10 January 2012

::dear mr.H..::

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

ok ape tajuk hupdate ni?? 

mr.H????

hahahaha..hehehehe..huhuhuhhu..

xde keje..cmni la jadi nye..
agak2 dia baca x belog aku ni? baca kot..eh ntah la..ala kalo baca pn dia ape kesah..kan mr.H?

saje tujukan kt dia ayat2 mengarut aku tengah malam ni..
nak update kt fb x bley..bahaya woo..kan??

aku pn xtau la knp tibe2 nk cte pasal mr.H ni..tibe2 je..

1st aku nmpk dia on9 kt fb..nk tegur tp xde point nk ckp..x gaduh tp xde benda nk ckp..kang silap tye or cakap ade je x puas ati..

aku tgk dia dh hepy skrg..bagus la..untung la kan..dh ada gf kot..rahsia sgt ngn aku kan..xpe..ntah2 ape yg aku mimpi tu btl..xpe la kalo btl aku tumpang gumbira ye..(hanya tuhan je yg tau)

aku dh x bape rapat sgt ngn dia ni after aku stalk fb n belog sorg bdk ni..bkan aku je yg prasan tp ada gak member yg tanya aku..so lagi la sentap kan..

so kalo mr.H bc belog ngarut aku mlm ni..hopefully faham2 je la ye..ke x faham lg?? kalo x faham direct msg kaksmuchs ye..hehehe..

banyak lagi aku nk luahkan tp kang over sgt lg cari psl..so ni je la..hehehe..daaaa..

No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini