Monday 23 January 2012

:: Lagu yg aku x suke dengar ::

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

sekali lagi busan itu melanda diri..
dan di kesempatan busan ini maka timbul la idea nk updating belog..
(ngade2 punye ayat) hahaha..

ekceli dh lama nk ckp pasal ni tp tu la..seperti yg di nyatakan di entry2 sebelum ni..kebizian melanda..hahaha
sedang aku mentelaah untuk final sambil mendengar lagu2..
tibe2 sentap bile dgr certain lagu ni..adehhh..

bkn time ni je baru nk sentap..dr dulu dh sebenarnye..x suke dgr lagu ni tp lagu ni best..

why???????

ntah la..antara sebab musabab nye:
:: bile aku dgr lagu ni aku akan ingt kt mr N..(tau kan??)
--> sbb nye dulu aku wat ringtone lagu ni ble dia kol n msg..then slalu lagu ni aku bg dia..hehehe..

then lagu yg lagi 1 ni ha..sgt sentap mse dgr time diploma dulu..
perghhh..1st time dgr sedih giler kot..time tu tengah down sgt..lagu ni tringat kt mr.H..(ha dia lagi..haisshh..)
reason:: 
sbb dia la byk bg support and advice kat aku bile ada problem..tapi ada suatu ketika masa dan detik..aku menjauhkan diri..so bile down xde sape nk bg semangat..melainkan mengadu padaNya..ye DIA lg maha mendengar..kannn..

lagu apa??




ni dia lagu untuk mr.N..disaat aku mencintaimu by dadali..( jiwang kan..hahaha..ada aku kesah??)



this song credit to mr.H..inspirasi hati by de hearty..( hayati lirik ye..hehehe)


 

ok ni je aku nk story..sje busan2..lg pn ni belog aku..aku pye suke la nk ckp ape kan..hahaha..
di tambah plus minus aku ngah ada kt shah alam ni..perghhhh...mmg teringat and miss gle ar kt 2 ketul ni..adehhh..
ok bai..hehehe..

No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini