Monday 23 January 2012

Kau yang bernama.....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Dikau yang di beri nama...
Aku tidak patut ingat kau
Aku tidak patut
Tiada guna lagi kerana kau langsung kosong

Aku tidak patut rindu kau
kerana aku kosong,
tiada erti buat dirimu lagi..

mungkin aku masih sedih
tetapi kau sedang bergembira
mungkin aku yg bodoh
menunggu apa yang aku sendiri tidak pasti

aku tidak pernah mengatakan kesal mengenali kau
aku tidak pernah mengatakan tidak buat kau
kerana aku tahu 
pengalaman hidup mendewasakan aku

sentiasa menjaga hati kau
sampai diriku sendiri terasa dan dirasa
sentiasa mengingatkan kau
sampai diriku bertambah pilu
mungkin ini ujian Tuhan
buat kau dan aku..

 
thanks to housemate adik aina..mmpromote lagu ni..best2..



No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini