Tuesday 26 July 2011

luv uolllss..


♥♥`*•.¸¸.•* (¸.•'´ (¸.•'´*¤* `'•.¸) `'•.¸) `*•.¸¸.•*♥♥♥♥`*•.¸¸.•* (¸.•'´ (¸.•'´*
" Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah SWT (
الله اكبر )."
♥♥ `*•.¸¸.•* (¸.•'´ (¸.•'´*¤* `'•.¸) `'•.¸) `*•.¸¸.•*♥♥♥♥`*•.¸¸.•* (¸.•'´ (¸.•'´*

ni ha kwn yg aku miss and syg gle wat mse ni..ye lah stelah terpisah bila msing2 dah sambung degree kan..ceh padahal jumpe tiap2 bln lg mau miss2..hehehe..yelah diorang ni la byk bantu,nasihat,susah senang bersama la..rindu sgt ngn mreka ni ble tbe waktu mgrib n time pose..hanya kami yg tahu..huhu..


my luvly rumet tme dip..syg uolll..zz n fatin..


k.da yg gile2..hahaha..jgn mare..ni pn sorg lg yg sgt sempoi n memahami..tiap kali aku trun s.alam je msti dia xde..hangin btul..hahaha..bru2 ni je aku ada jmpe..t kte lpk2 ye sis..u support i..hahaha
zz n k.da yg sgt sempoi..syg uoll gak..


ha ni azhar..a.k.a adek har..sbb ape aku panggil adek sbb dia panggil aku akak..hahaha..pemalu kononnye..hahaha..tp best ar gosip2 ngn adek ni..kalah wartawan..

wif adek har..hahaha..
 "kanda n dinda" hehehe..tu panggilan antara aku n ipin..saje ngade2 ngan dia..wakaka..aku suke mrajuk n touching ngan dia ni..sbb dia suke mmbebel..hahaha..kalo dh bg syarahan tu smpai x ckup kredit..haaha..

wif ipin..gle2 ini olang..hahaha..
my fren n my rumet time degree..ni je la kwn2 yg ada time degree yg berasal dr diploma kt jengka ni..kami bertegas mahu dgree math kt jengka gak..finally we got it!! super senior tu..hahaha.. 

my rumet,clasmate tme degree..dilala,cetcet,jotjot..

 mimi momo..ni hao ma?? hahaha..sy pn tau ckp cine mi..dia ni hbt math n ckp cine..tabik toink2 la kt dia..clasmate aku dr dip smpai la degree ni..xpnh tukar kelas..xiexie mi..hehehe

mimi momo..ha my clasmate dr dip till degree..


ha yg mamat ni xyah story byk la ea..Mr.H..dh cte sblum ni..kang kalo aku cite lbey2 abs aku kne marah..hahaha..len kn gambo yg ni..cm bdk nerd n smart..( konon je) hehehe..gmbar dia tme diploma dlu..1st pic aku dpt dr dia ni..syukran ya sahabat!!  

mr.H..hehehe..len kn gmbo ni..

ni kwan mrempit aku ble time blk kg..hahaha..kwn tmpt aku mngadu..pdhal dulu tme sekola xde la rpt sgt tp sekepala gak la..tup2 sikalang jd bff aku woo..thanx my fren..
wif salina a.k.a sally..hahaha..bff aq..

 ha udah ler..ni la insan2 yg sntiasa ada ngn aku di zaman belajar ni..hope bile dh ada halatuju masing2 xkn lupe sesama kite..

BERKAWAN BIAR SERIBU..BERCINTA PADA YG SATU..
U ALL SENTIASA D HATI AKU..WALAU APEPUN YG BERLAKU..
































No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini