Friday 22 July 2011

TerJaWAb sudah..

yeah soalan yg d nanti2 kan dh ada..soalan yg xde kaitan pun ngan aku..sigh!! motif soalan tu di tanya kat aku sebab dia frust..so what??? ape kaitan ngan aku plak..

agak nak marah gak la bila d tanya mcm tu..tp aku boleh sabar lg..huhu..aku kan penyabar..( ye ke?? TPU!!)

Mr.H i need u...hmmm...mr.H busy hjung bulan ni ngn report praktikal dia..xpe2 aku tak nak ganggu..nanti jadi mcm dulu lg...oh no...xnak2!!! huhuhuhu..

aku ada DIA utk aku melepaskan segalanya..DIA Maha Mendengar dan Maha Mengetahui..


Jangan di harapkn satu mimpi indah menjadi nyata jika masih lg dlm lena yang pnjang..

Pesan pada hati, usah terlalu membenci akan satu wajah, kerana rindu pasti bertandang.. Pesan pada hati, jangan merindu pada kenangan, kerana pasti akan mengalir air mata kesedihan.. Pesan pada hati, jangan di kenang kenang akan cinta lalu, kerana akan ada kecewa yang hadir..

CINTA ALLAH CINTA ABADI


thank to God atas ujian. dugaan ini . kita makin mengenal diri . ingat. setiap yang berlaku ade hikmahnya.the hardest part. buang rasa benci. marah.sakit hati.dendam kesumat. segalanya buang perasaan bila ingat dia , hati membara dengan amarah. kerna ingat. in order to be a better person. in order to live ur life happily . kita kena penuhkan diri dengan rasa CINTA. SAYANG. pada semua pada sekeliling. learn to memaafkan. seperti mane kita ingin di maafkan .. kita mesti memaafkan. learn to smile . learn to dance in the rain. then, kita akan nampak what a wonderful world we have............... !!~   " been there. done that. believe me "       

No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini