Monday 4 July 2011

dReAmmmm..

zzzzzzzz..dengan lenanya aku tido malam tadi..tibe2 ada 1 mimpi datang dalam tido aku..huhuhu..

tau x aku mimpi sape??? hahaha..aku mimpi sume classmate aku mse sekolah menengah SMKAH 15 a.k.a SMKBN..dalam mimpi tu ada gjan ( main character ),masni,nurul aqidah,syam,nani,salina n mr.gan (my teacher).

ape yang aku mimpi ek?? ingat balik jap..hehehe..haaaa kteorg kene wat prsembahan kat 1 event ni xtau la event ape ntah..ngah wat reheasel tbe2 mr.gan dtg marah sbb ponteng kelas dia..hahaha..pastu mr.gan bagi aku ape ntah dia kata ada orang bagi..yang bestnye orang yang bagi tu aku knal..senyum aje orang tu..who?? haahaha..ada la..hihih..

ape maknenye ek??? hohohoho..

I missss u all my ex classmate..

No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini