Tuesday 5 July 2011

Single???

بسم الله الرحمن الرحيم
In The Name of ALLAH The Most Gracious and The Most Merciful

Untuk apa aku menulis entry pada hari ini?? ya aku ingin berkongsi luahan hati dan kata kata semangat kepada diri sendiri dan sesiapa sahaja yang berkenaan..

Aku hanya insan biasa yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan..aku bahagia jika ada orang yang menyayangi diri ini..aku berhak untuk menyayangi dan di sayangi oleh seorang insan yang boleh membawa aku ke jalanMu..

Tapi kini aku masih tidak bertemu dengan insan tersebut..mungkin Allah ingin menguji diri ini agar lebih bersabar dan mengenali setiap insan yang kadang2 muncul dalam hidup aku..tapi sebenarnya aku gembira jika buat masa ni aku SINGLE..yeah I'm SINGLE right now..but ape nak di sesalkan..Allah tu maha adil dan maha mengetahui..Dia telah pun mnciptakan seorang insan buat aku cume aku belum temui..

REMEMBER!!

Well ALLAH is looking for you right now and saying: I am saving this person for someone special..

ALLAH berjanji kepada kita bahawa jika kita meminta kepadaNya,nescaya akan diperkenankan..



Sungguh kita terlupa dan terleka kerana di atas sana lebih menyayangi kita..syukur Ya ALLAH kerana Kau menyayangi hambamu ini..

No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini