Wednesday 8 August 2012

AWAK KAMU DOCTOR ABAH MISS UOLLS A LOT!!

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

SALAM BERBUKA

ok2 cepat2 taip..
dah nak berbuka ni

tibe2 je kan nk tulis entry pasal doc ni..
why2???

genap setahun dah dia belajar kt indon nun ha..
dah la pergi sana x bgtau aku kan..
k xpe..sape la aku..
kami hanya skandal..
huahuahua..

oh MY DOC..dr.arifin

malam tadi tibe2 je kok termimpi dia..(maaf trkeluar jawa cket) haha..xpe doc ni pun orang jawa gak..
aku mimpi dia datang umah aku..
jumpe arwah abah..
borak2 dengan arwah abah
pastu tolong arwah abah kemas2..

kenapa ntah tibe2 je aku mimpi dia..
kalo mimpi arwah abah je xpe la..
sebab sebelum tido mesti aku akan ingat kenangan dengan abah..
T_T

orang cakap kalo kite mimpi orang tu 
maknanye orang tu rindu kite..
OMG!!
doc rindu aku ke??
hahaha..

eh2 tapi aku selalu mimpi arwah abah..
xkan arwah abah rindu aku?
eh ye la..arwah abah kan datang time bulan puasa ni..
so...
mari lah sama2 kite sedekah kan al-fatihah untuk 
Almarhum HJ AB MUTALIB BIN HJ SHAFIEE

AL-FATIHAH

No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini