Wednesday 8 August 2012

MY 24th BIRTHDAY

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Selamat petang semua..

8 ogos 2012
umur meningkat menjadi 24 tahun 1 hari..
fuhhhh..

terima kasih yang x terhingga kepada semua yang wish my birthday.
kepada yang x wish pun xpe..ade aku kesah??? haha

actually aku tertunggu2 gak sebenarnya ucapan birthday dari seorang sahabat ni..
sahabat ke? yesss!! MR.H

ingatkan dia dah lupa
dia memang x pernah lupa utk wish my birthday..
even tahun ni dh mlm baru dia wish..
mintak maaf banyak2 kali sbb lmbt wish..
hmmmm..terharu gak la..
sebab biasanya dia la org pertama yg akn wish..

punya la panjang dia msg..
tau x aku balas ape?
dah la aku balas pun dah lambat..
siap aku main msg ngn orang lain dulu lagi..
hahaha..
aku balas gini je "wslm tq"
kejam x aku??
x kan..normal la tu..

ade reason trsendiri aku buat gtu..
dia punya la relpy siap emoticon comel bagai..
harammm aku nk reply balik..
xde mood nk msg dengan beliau lagi..
lebih baek aku men msg ngn budak ngok ngek senior aku tu..haha..

by the way
sekali lagi aku ucapkan terima kasih banyak2 atas ucapan dan doa2 dari rakan2 samaada fb or twitter..
keluarga dan sape2 la yang wish..

terima kasih ya Rabb..
masih lagi memberi peluang dan ruang untuk hambaMu yang kerdil ini bernafas dan menikmati pinjaman sementara yang Engkau berikan..

p/s: xde dah kek2 hari jadi ni..lagipun aku x suke kek..haha


No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini