Wednesday 1 August 2012

SYUKUR YA RAB

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

salam semut semua..
hehehe..

entry kali ni x sedih (tipu...)

alhamdulillah aku panjatkan kesyukuran di atas kurniaanMu ini Ya Rabb..

sepatutnya entry ni d taip 3 ogos nanti..
hehehe..
tp as usual la kan..

time kasih to my sis sbb ko mimpi aku dpt pointer sedemikian..
mimpi ko berkesan la..
hahaha..
sbb ko kuat tido..

pristiwa sem lps berulang kembali bila keluar dr dewan exam..
MENANGIS!!!
tp kali ni kaw2 pye nangis..
sedih sgt sbb seyesly x dpt jwb n xtau..
kire2 markah cume dpt around 30% je..
dgn carry mark xtau..cmne nk score??

pasrah setelah berjuang..
gituuuu..
USAHA..DOA..TAWAKAL..
tu prinsip aku..

setelah di beri nasihat oleh akak dan my DR..
doa byk2 je yg mampu di buat..

berkat bulan ramadhan..
juga maybe hadiah bufday aku..
hehehe..
alhamdulillah..
aku LULUS DENGAN JAYANYA..
syukur ya ALLAH..
seyes mcm nak nangis n x prcaya tgk msg tu..

dalam kegembiraan ni timbul jugak kesedihan..
mana x nya..kalo dulu dpt result best je msti ABAH la yg gembira..
tp skrg..
T_T

ABAH KITE DH DPT RESULT BAIK..
itu janji kita dekat abah mse ziarah kubur sbelum balik jengka..
insyaAllah sem2 akan dtg kita akn buat yg trbaik lagi..

di mana ada kemahuan di situ ade highway..
zaman kegemilangan itu telah kembali lagi..

mampu kah aku untuk mencapai target aku?
"X NAK BYR PTPTN"
"NK DPT KN 1ST CLASS"
mampukah?
hanya tinggal 2 sem je lagi..

"jika anda berhasrat untuk berjaya, jangan hanya memandang ke tangga..tetapi belajar la untuk menaiki tangga tersebut.."

FYI: sy x pernah ade target tiap kali exam..cume sy hanya ingin kan yg terbaik..tu je..

petik dr hujah classmate a.k.a my teacher..
"AIM LOW SHOOT HIGH"
yes very2 agree..
buat apa yang kita mampu..
yang penting USAHA!!

dalam hadith nabi juga ada menyebut:
"من جد وجد"
sesiapa yang berusaha pasti akan berjaya

syukran jazilan ya rabb..ya sahabati..ya muhadir..




1 comment:

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini