Friday 17 February 2012

:: ALHAMDULILLAH ::

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Alhamdulillah..itu saje yang mampu di ucapkan bila dpt msg dr my sis..
RESULT sem 3..
hahahahaha..
orang lain duk tertunggu2 n berdebo2 nk tau result yg katanye 22 feb ni kuar oficialy
aku??
dah lepas perasaan tue..
huhuhu..

Syukur sangat2 walaupun x tercapai hasrat mcm time diploma dulu..
tapi xpe la..redha..
dh usaha kan..

sangat takut untuk tau result ari tu..
yelah mana tak nya..
one of my ex lecturer give souvenier last month.. i text her to wish thanks..then she said" welcome and this is motivation for u to study hard"
errkkk?? debor rase..
pikir punye pikir..awat la mdm ckp cmtu ye?? arghhh..x lena tido duk mikir result aku teruk ker?? adehhh..

ada citer di sebalik debaran itu..
utk pertama kalinya dalam zaman universitas ni..
kuar dari dewan exam menangis..
seyesli aku mmg xdpt jawab paper vector calculus tu..
damn!!
betul la org cakap paper tu mmg killer..
pasrah je lah..yang ada dlm pikiran masa tu hanya lulus pun jadi lah..

ok dah pasrah dan berdoa je lah..

Alhamdulillah..
bila dapat result..
sbjek tu la yang aku nk tau dulu..
syukur sgt2..nk je kol prof J and wish thanks a lot prof..tp xbley lagi..
why?? hahaha..result x kuar lagi sbnrnye..tp sy dh tau result saya..hehehe..
syyyyyyyssss..

ok daa..diam2 ye..hehehe..


No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini