Friday 10 February 2012

KEKUATAN ITU

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

kekuatan itu dan ini

awak maafkan saya kerana x balas msg and x jawap call awak..
(ah geli je ber"awak saya")
hahahaha..
pakcik sori ye aku x balas msg..
xde mood la nk msg ngn ekau skrg ni..

tau x knp???

sebabnya..

bila aku nk reply je msti aku akn trfikir..la ko kan dh ada gf..knp nk msg ngn aku lagi..emm ntah la xtau la btl ke x sangkaan aku tu..
then aku btl2 trasa ngn ape yg ko ckp dulu..msih berbisa n msih trpahat kt otak aku bila nk msg ngn ko..
aku x nak jwp kol ko ari tu sbb xde mood nak brcakap ngn ko..sakit ati n touching ngn ape yg ko msg..x sangka aku ko gurau mcm tu skali..aku sedar aku mmg jahil ngn teknologi..tp x salah kalo aku tanya kan..

to pakcik H

tau x..
kalo dulu aku selalu cite suka duka aku kat ko kan..
tapi sekarang aku dh jarang brcerita n luahkan kt ko..
perasan x perubahan tu??

tau x..
aku dah xde sape2 nk citer suke duka ni..
aku dh xnk beban kan ko n kwn2 yg len ngn citer2 aku..
cukup la aku mengadu n menangis di hadapan Nya..
memohon di berikan kekuatan untuk hadapi sume ni..

tau x..
aku cukup trtekan ngn keadaan sekarang..
aku sendiri hadapi sume ni..
1 per 1 karenah orang aku kne hadapi..
thats why aku too sensitive ble ko nk gurau lebih2..

tau x..
sekarang dah len..
kalo dulu mmg aku gile2..
sekarang??
mcm dh trbatas nk lyn ko..

ko msti akn ckp aku dh hepi skrg kan..
tidak sama sekali..
hepi d luar je..di dalam ati n otak ni??
ko xtau kan..

aku btul2 perlukan kekuatan unutk hadapi sume ni..
aku btul2 prlukan someone yang bley aku share citer sgalanya..
aku nk sgt citer ngn ko..tp aku xde kekuatan..aku bingung..stresss..
arggghhhh..
aku nak kan situasi yang dulu..

aku sendiri..
berfikir tanpa noktah..
di sakiti tanpa di rawat..
di khianati tanpa aku peduli..
kerana aku tau..
ALLAH tu Maha Adil..
Janji Allah itu pasti..
WHAT GOES AROUND COMES AROUND

aku sebak bila nk menaip even kt blog aku sendiri..
hopefully kalo pakcik H baca pakcik faham la ye..

MENULIS TANPA TINTA..
MENCORET DENGAN RASA.



No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini