Monday 20 February 2012

oh my lappy..


Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

miss my lappy..
huhuhu..dh bape lame x on9 gune lappy kesayangan..
since time nk exam ri tu sampai la sekarang..

FYI..my lappy rosak la..
naseb bek ada komputer kat rumah ni..buleh la hilang kan boring dgn online fb,twitter n hupdate belog ..
hehehe..

nama je aku ni budak math comp..
tapi x reti pasal computer kan..
(ingt blk msg yg someone eh bukan sometwo bg kat aku)
sedey..terasa jahil sangat pasl teknologi..
yelah..takpe..
redha..
manusia kan buleh cakap ape saje..kita x berhak nak menghalang..
sob..sob..sob..

lastly..
my lappy dpt dibetul kan..
my kazen yang buat..ntah ape ntah yg di godek2..
dia kate xde teruk mana pun..just file tersembunyi je..
org halus sorok kan kot..hahaha..

so bila dh dibaiki..
aku pun mencantek kan la lappy ksygn aku tu..
yelah pemberian org kot..
hargailah kan..

ha ni la..wajah baru lappy kesayangan..angry bird..hehe..

ha tu je la aku nak citer..k daaa..

No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini