Thursday 2 February 2012

KITA DAN SAYA

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


‎~► Kita tetaplah "TERTAWA" walau sebenarnya ingin "MENANGIS"..

~► Kita tetaplah "TERSENYUM" walau sebenarnya merasa "KECEWA"..
~► Kita tetaplah "KUAT" walau sebenarnya "SUDAH LEMAH"..
~► Kita tetaplah "SEMANGAT" walau sebenarnya "TERTEKAN" dengan masalah.. 


       Apa yang terpenting


 Kita tetap SABAR dan menerima perspektif yang positif dari pelbagai posisi, walau sebenarnya hati itu sedang MERANA kerana kita kan   tahu bahawa Allah itu sentiasa ada untuk kita..




KITA TETAPLAH KITA dan SAYA TETAPLAH SAYA




saya adalah saya,saya bicara didunia maya,

saya jalinkan ukhuwah sesama kita,
malah berhubung tanpa merenung,
DAN tanpa bertatap wajah,
tapi 1 hal yang buat kita rasa dekat,
kerana dalam hati ini dan hati kamu,
ada DIA.

2 comments:

  1. dilihat dgn mata kasar,mmg banyak perbezaan yg diperlihatkan..tp bila Allah itu yang mnjdi keutamaan..subhanAllah..Dia lah yang menyamakan kita..mnjdikan kita tiada beza..kerna..seberapa tingginya kita..akhirnya,kpdNya kita kmbali..dan pdNya juga kita smua mlabuhkan cinta..insyaAllah..kita akan mnjdi 1 bilamana tiap dr hati kita punya Dia..dan hanya pdNya kita bergantung..^^

    ReplyDelete
  2. time kasih zura..ye hanya DIA yang kite ada..yang sentiasa mendengar ape yang dirintihkan setiap hari..

    ReplyDelete

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini