Saturday 11 February 2012

KAU & AKU..TIDAK LAGI KITA YANG DULU

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Jangan di tanya lagi tentang itu dan ini..kerana hati dan fikiran ini sudah tiada jawapan..tersimpan setiap satu persoalan namun jawapannya bagaikan bertepuk sebelah tangan..

aku maafkan kamu
tak perlu kita bertemu
cukup kau tahu
yang aku
maafkan kamu
tolong teruskan hidup
jangan sebut namaku..

ha amk kau..lagu ni aku bg kt ko pakcik..

weh pakcik..

aku maafkan kau..

kalo dulu tiap kali dpt msg dr ko msti cpt2 je aku balas..
tapi sekarang..
hmmmm...
susah nak bls..ntah la weh..xtau nk ckp cmne..
FYI aku xpernah save pn no ko..
aku save kt otak and ati aku je..
hahahaha..

aku suke stalker fb org..hahaha..
tp bile stalk fb ko je aku sedih and trus xde mood
 ( trpikir utk deactivate je sbnrnye)
ntah jari jemari ni suke sangat search name ko..
last2 aku yang sakit..hmmm..

kita x lagi kita yang dulu kan..
ye..kita dh besar and bleh fikir dengan waras..
diam tu lebih baik dr berkata2..

REDHA ITU IKHLAS
PASRAH ITU MENYERAH

thanks a lot to be my BFF..

No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini