Tuesday 28 February 2012

:: SORI YE ::

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

halluuuu..ape kabo sume..
macam dah lama je tak jengah belog ni..hehe..padahal baru seminggu je kot..
hahahaha..busy2..

ni ha..entry utk awak..pakcik ku syg..hahaha..geli je..
ekceli aku trtgu2 msg dr ko pakcik..
ebery nite..hehe..wlupun msg ringkas.."salam..dh tdo?"
hehe..sehari x msg mcm x best plak..ye aku ego..
x di nafikan..haha..bile org msg xnk bls..bile xde msg trtgu2..haishh..ape la nk jadi ekau ni mus..

kecian kan pakcik semalam..
bkn men smangat pakcik msg aku...aku jwpn nak x nak je..
maaf ye pakcik..
maaf sangat2..
rasenye pakcik tau kot sebab ape aku jadi camtu..hehe..
i more thing..i dun like pakcik bg emoticon ini.." ^_^"

k daaa..bai pakcik..hehe..

No comments:

Post a Comment

Copyright@Kaksmuchs segalanya di sini